Ben de dolu marka klozet aldım aynı gerçeğe benziyor kendi otursun diye baya oturduk üstünde ama bir an kalktı gitti mutfağa sonra baktım üstüne yapmış ıslandı diye ağlıyor 😬 konuştum klozete yapalım cisimizi ustumuz ıslanmasın falan dedim ama şimdi ikinci cisi bekliyorum bakalım 😏