alparslanozyildiz Ayseee60 15i geçince sanırım ışık görmesi gerekir bu değer çok çabuk yükselip düşen bir değer sık sık emzir ışık altında yatır canım ben gece gündüz ışık da yatırıp sık sık emzirmiştim
sevimlicadi Ayseee60 16 da hastaneye yatış yapılıp mavi ışın tedavisi uygulaniyor 20nin üzeri çok tehlikeli diye biliyorum ablamın bebegide 22 sarilikla gitti hastaneye 2 gün kaldı hemen geçti işin tedavisiyle
Musmutlumu Ayseee60 bizi 13 ile eve yollamışlardı 17 de yatış yapılmıştı 10 çok yüksek değil bol bol emzirin bence yarında kendi doktorunuz görsün
kutayibrahim Bizim ebemiz de sarılığı var vücuduna da inmiş doktora git dedi bol bol emzirdim kendiliğinden düzeldi çok şükür sizde telaş yapmayın geçiyor