Selam anneler ❤️ kızım 3 ay 9 günlük şükür yavaş yavaş düzeme giriyoruz 🤲🏼 çok zordu ilk iki ayımız gaz sancıları yüzünden. Kızım kucağa alıştı o dönemde hala kucağımda uyutuyorum. Bu durumdan şikayetçi değilim yeter ki gaz sancıları ı bir daha yaşamayalım.
Anneler ben bütün günümü kızımla geçiriyorum ee bu normal değil mi diyeceksiniz evet normal ama mesela artık hiç tv izleyemiyorum, dizi yok, film yok. Kişisel bakım bile yapamıyorum babası eve geldiğinde hemen 5 dakikada halletmeye çalışıyorum. Beş dakika yalnız bırakayım oyun matında oynasın yemeğimi rahat rahat yerim bile demiyorum yanında yiyorum. Telefonuma bile bakmıyorum sadece uyurken. (Şu anda da uyuyor) başka bir şeyle ilgilendiğim an ona haksızlık yapıyormuşum gibi geliyor. Sürekli kitap oluyorum, etkinlik yapıyorum, masaj yapıyorum, müzik dinliyoruz, şarkılar söylüyorum, egzersiz yaptırıyorum, kukla oyunu oynuyorum, gezdiriyorum gibi gibi şeyler. İki günden beri oyun matındayken kitap okudum 5 10 sayfa o kadar. Ben ne zamana kadar böyle olacağım artık hep böyle mi olacak😳 sizde ne zaman geçti bunlar. Çocuğunuz yanınızdayken telefona bakıyor musunuz? Tv izliyor musunuz i? Kişisel bakıl yapıyor musunuz?