Musaaybar 9aylıkken anne demeye başladı fakat ne kadar çabalasakta ki kendiside çok çabalıyor ama konuşamıyor kelimeler çıkmıyo sürekli salyası akıyo önce diş çıkardığı için dedim ama şimdi dişlerde tamamlandı bir arkadaş dili büyük olabilir dedi kafama takıldı böyle bir şey yaşayan var mı çözümü varmı hangi doktora gitmek lazım
Canda İşitmesinde ve dilinde bir sorun var diye öncesinde doktora görünmenizi tavsiye ederim, herhangi bir problem yoksa oyun terapisi ve sosyal ortamlara girişini sağlarsanız süreci kolaylıkla aşabilirsiniz . Sevgiler 🌸