lamiakus O yüzden salmak gerekiyor, geçenlerde baya sinir krizi geçirdim ağladım falan
Sonra kuzenime gittik
Kızı 2,5 yaşında köfte yiyordu
Kopardım kenarından verdim yedi
Yanlış ama kek vardı verdim yedi
Dün sulu köfte yaptım, 1 ceviz büyüklüğünde anca yedi gerisini babası yedi üzülmedim
Çiğnedi en azından giden gitti dedim
Kaç aylık bilmiyorum ama
Bugün doktorumuz yaşına kadar yemezse yemesin önemli değil dedi zorlamayın dedi
Yesin diye muhallebi vermeyin dedi
İllaki seveceği bir şeyler çıkacak yani
Yemedimi tamam sen bilirsin dicez biliyorum zor ama rahatlamamız lazım
Yedirirken yesin diye gözünün içine bakmicaz rahat bir şekilde uzatıcaz önüne koyucaz mıncıklasın vs
Cidden üzülme sağlıklılar şükür
Ne güzel sütünü de alıyormuş
Bi damlasında bile ne kadar vitamin var 🩵