zeyslittlebaby JollyBaby ova zaten 3 aylıkken diğer pusete sığmamaya başlamıştı. yenidoğan destek yastıkları var zaten içerisinde büyüdükçe cikariyorssun katmanları. Mağazada içine oturtup deneyip alabilirsin :)
Deletedmom_79 JollyBaby oyyy sen tazecik mis kokulu bir anne mi oldun artık? Tebrikler un canavarım🤍🎀 sağlıkla huzurla hoş geldi piremses
Xcbaby JollyBaby 1 2 aylikken kullanacaksaniz 0-18 ay 360 derece dönebilir model alin. 0-36 ay diye birsey yok yalan en erken 6 7 ayda kullanilir onlar.
JollyBaby Rwerdst 18den sonra tekrar başka oto koltuk almak gerekecek ama değil mi ? İşin kotu yani o işte ya
cetnaysegul JollyBaby benim kızda 2aylıkken pusete sığmamaya başladı koyduğum an ağlıyordu 4 aylık olacak hiç bir yere gidemiyorum arabam olmasına rağmen biz de çok araştırıp adac testinden geçen 9-36 kilo arası cybex aldık ama tabi hala 9 kilo olmadığı ve tam oturamadığı için kullanamıyoruz. Dört gözle bekliyorum o günleri eve hapsolduk. Bence oto koltuğunda adac testi çok önemli . Güvenlik açısından
JollyBaby cetnaysegul 1 aylikken memlekete gidecegiz. 4 aylıkken falan da eşimin memleketine gidecegiz hep yolculuk olacak nası olacak bilmiyorum ya kafam çok karışık. 0 18 kg alsam daha buyuyunce bu Sefer de yüksek kgli almam gerekecek iki iki iş olacak ve ekstra masraf. Nası yol izlemeliyim kafam çok karışık gerçekten. Şimdi 0 36 alsam bebegim içine hiç olmayacak gibi geliyor sanki Siz bile 9 36 almissiniz olmuyor henüz diyorsunuz
cetnaysegul JollyBaby 0-36 alacaktım ama hiç birinde adac testi güvenilirliğini bulamadım çok araştırdım günlerce en son artık vazgeçtim benim için güvenlik en ön plandaydı. Yani kendi gezmelerimizden falan vazgeçtim hem çok pahalı hemde iki kere masrafta olsun istemedim o sebeple aldım ama uzun yola gidecekseniz nasıl olur bilmiyorum biz nisan ayına kadar uzun yol planlamadık o zamana kadarda bizim kız oturur diye düşünüyorum
Motherlion01 JollyBaby prego profix kesinlikle çok memnunum 40 çıktı başladım oto koltuğuna koymaya 0-36 ve 360 derece dönüyor çok kullanışlı zaten ne alırsanız alın yatma pozisyonu bir yatak gibi olmuyor hafif yatay oluyor ben yinede 4. Aya kadar beline destek olsun diye küçük yastık koydum ve neredeyse hergün dışarı çıkıyordum fiyat performans ürünü bence 🌸
seemaaca ZeynepOzcan ikisi arasında araştırmalarım kadarıyla bir fark yok ben ultimate aldım ancak 1-2 aylık bebek için pek uygun değil onun için be safe almak lazım ama çok pahalı maalesef ancak ben kullandığım kadarıyla yaklaşık 3 aydır kullanıyorum gayet memnunum
Umay-gmz JollyBaby cybex pusetle istanbul izmir antalya gezdil 2 aylıkken, emniyet kemeri işe bağladık, şusn 4 aylık artık oto koltuğu araştırıyorum bir iki aya kadar geçeriz adac lı besafe yada cybex düşünüyorum
egeninmother JollyBaby yok kaybolacağını düşünmüyorum çünkü alt tarafı aşırı yüksek sorun olmaz ben çok araştırdım ve çok memnunum