UrbanMom Arzum okka turk kahvesi makinem var fakat hic kopuk yapmiyor. Kendime yaptigimda sorun degil fakat baskasina yaptigimda da kopuk olmuyor. Ben mi bir seyi yanlis yapiyorum acaba, makine kullanan arkadaslar bana puf noktasi verebilir mi
Nazzz2021 UrbanMom ayni dertten muzdaribim 3 kişilik yaptığımda 3 cü kôpüksüz oluyor tek yaptığımda hep köpuklü ilk aldigimda böyleydi servise gönderdim kahveyi az koyuyorsunuz demişti ama alakası yok şuandada çalıstirma tuşu bazen çalışiyor bazen çalışmıyor ama göndermedim servise
zeyslittlebaby Makinenin iç üst kısmında sensör var orayı nemli bir bezle dilersen köpüklü yapmaya devam eder canım belki orası lekelenmiştir. Birde kahven taze olsun mutlaka.
UrbanMom zeyslittlebaby kahvem taze ama o kisma bi bakayim. Aldim alali kopuksuz yapiyo valla moralimi bozuyor
UrbanMom Nazzz2021 ben kahveyide bol koydum hatta kahvenin yarisi telve olacak sekilde olmustu fakat yine kopurtmedi ben anlamadim bir de malzemeleri makine kendisi karistiriyor. Kumda kahve yapma ozelligi var onda belki olur diyorum yine kopuksuz cikiyor valla verdigim paraya degmedi
zeyslittlebaby UrbanMom benim makinemin uyarı kısmında öyle yazıyor sensör temizlenmezse kopuksuz olur diye. Bir deneyin bakalım umarım olur :)