arzuy1711 Merhabalar hamileligin son iki ayında troit 3.72 değerine çıktığı için 25 mg ilaç başlandı bebeğim 23 günlük 1 aylıkken troit için kan alınacakmış benden ona geçme durumu olurmu bilgisi olan var mı
bomgomy arzuy1711 sımdı gebelık tıroıdı bıraz karmasık , gebeliğin ilk ayından itibaren düzenli kan veriyor muydunuz tiroidinize falan bakılıyor muydu öncelikle bu da çok önemli eğer bakılmıyorsa ve sizin en başından beri gebelik tiroidiniz varsa bu biraz sıkıntı Yine en başından beri düzenli kan veriyorsanız ve son iki ayda çıktıysa troid ve hemen ilaca başladıysa genelde problem olmuyor
Mlk026 arzuy1711 benimde son ay 4.5 çıktı bebeğime doğunca ve bir yaşında baktılar bir sıkıntı çıkmadı doğumdan sonra 1 ay kullandım sonra normale döndü kesti ilacı doktor
Nesilll Benim gebelikten önce tiroidim vardı ilaç kullanıyordum, gebelikte de her ay düzenli kan verdim , doğumdan sonra bebekten kan aldılar bir sorunla karşılaşmadım
Tuba_44 arzuy1711 troid hastasıyım ve çok yüksekken hamile kaldım 8 küsürdü hamile kalmazsınız dedi Dr hatta depremden sonra öğrendim gebeliğimi ve Dr hiç bişe bulamadıs 2 hafta ilaç hiç icemedim çok şükür çıkmadı bebeğim de topuk kanında bakılıyor sonrada yine kan verip baktırdık çıkmadı
seizetheday arzuy1711 geçmiypr bence kullanınca oğlumda çıkmadı bu arada benimde bebeğim 23 günlük bakılacak 1 ay olunca