Minikcee Bebeğim 3 ay 13 günlük. Bir kaç gündür uykuları iyice bozulmuştu atak mı var diye bakayım dedim. Uygulama böyle diyor, gerçekten bu kadar uzun mu sürüyor ataklar ?
Minikcee Bir de bunu atlatabilmem için ipuçları verebilirmisiniz 💗 şuan uyutmak için çok zorlanıyorum. 10-15 dakika uyuyup uyanıyor, uyutmak zaten yarım saatten fazla sürüyor. Sürekli kucağımda ve yatağa yatırdığımda bende onunla birlikte yatsamda emzirsemde en fazla yarım saat uyuyor. Uykusuz olduğu için çok huzursuz ve sinirli sürekli ağlıyor 🥲
zeyslittlebaby Daha uzun bile sürdüğü oluyor malesef. 4.ay atağı en zor ataklardan biri. Uykuya direnme,meme reddi çok zorluyor. Sabırla geçmesini beklemekten başka çare yok sanırım. Bol bol sarılıp öpün, sevgi iyileştirir :)