Canda ekuzeyto osman gönülal diye bir doktor var youtube dan gaz sancısı videosunu izlemenizi öneririm, kendinizi kısmayın ki sütünüz olsun 🌸
Sena__41 ekuzeyto 3 buçuk aylıkken azalmıştı baya 4 ayliktan sonra da artk kendisi rahat cikarmaya başladı gazını ben biogaia kullandim o biraz iyi gelmişti bize 4 aydan sonra da hiç bsy kullanmadim zaten şuan 6 buçuk aylık
Sum711 @ekuzeyto en en fazla 4 aya kadar sürdü bizimki sonra zaten maşallah yani normal insan bile günde bunkadar gaz yapmaz dersin bu arada maflor çok etkili deneyebilirsin
yase75 Kukas 3 aylıkken azladı gazı 3,5 aylıkına kadar bişeyi kalmadı şükür gaz damlasıda kullandım şimdi 6 aylık olucaz
Kukas Cileklipastam sab simplex ve arada metsil kullanıyorum ama bana mısın demiyor gaz masajı yaptırmıyor bacaklarını büktürmüyor perişan haldeyiz
Cileklipastam Kukas bende sab simplex ve biogaia kullaniuodum. bigaia yi biraktim iyi gelmedigini fark ettim yaa. onu birakinca daha iyi gibi olduk ama arabayla gezdiriuorum aksamlari uyusun diye
Kukas Cileklipastam sab simplex kabızlık yaptı mı sizde de normalde 3 4 bez batırırdı şimdi günde 1 falan yapıyor haftasından mı yoksa damladan mı çözemedim. İki damlayı birlikte kullanmakta iyi mi onuda bilmiyorum kafamda deli sorular 🥲
Cileklipastam Kukas ben doktora kabizlik yapiyomu dedim yok dedi prebiyotuik dedi iste kakasi katimi falan dedi yok dedim ama cok ıkınıuor bilmiuormki gunde 2 kez falan yapiyo
MihraEliff urasyusuf metsil deneyebilirsiniz günde 4 defa 8 er damla biz etkisini gördük bizde 2 ayligiz 1 aydan itibaren metsil kullanıyorum doktor tavsiyesi ile