Usnac1995 Kızlar Nike ayakkabı var 22 no şuan giydiriyorum aslında tam gibi ama az daha büyüse ayağı olmayacak gibi yani ben mi takıntılıyım bilmiyorum parmakları öne değerde acır diye korkuyorum 16 aylık şuan yaz sonuna kadar giymesi lazım 😂🥹
Bugleminannesi28 Usnac1995 o an ölçüp o an alınmalı benim kızım 14 aylik 22 numara bot tam oluyor vicco ayakkabi da 23 tam oluyor bu aylar hızla büyüdükleri için ayak numaraları da büyüyor yani bebekler için malesef ileriye dönük bakilmamali :/ kızım kış bebeği yani viccoyu kışın doğru dürüst giyemez diye 24 alacaktım herkes çok büyük bu yazıda olur dediler birden ayak numarası büyüdü şimdi imkansız bize yazı çıkarmaz
Usnac1995 Bugleminannesi28 Vicco 21 no giyiyordu, 1 aydır küçüldü. Sizin bebişim ayağı kaç cm ki tombul mu ayakları. Şuan 23 vicco oğluma büyük bile olur bence. Kuzeninden kaldı ayakkabı şuan bence tam hatta parmakları geride duruyor ama bilemedim. Yeni ayakkabı almasam eylüle kadar idare eder mi diye düşünüyorum
Bugleminannesi28 Usnac1995 bence almayın şuan duruma göre degerlendirirsiniz Evet ayakları tombul bayağı etli o yüzden
Usnac1995 Sadeturkkahvesi giymesi lazım derken giyse süper olur yani 😂 olamzsa tabi yenisini alcam ama 1-2 ay için yazlık ayakkabı almak zorunda kalmam inş o yüzden öyle dedim
Usnac1995 Sadeturkkahvesi sağol canımcım 😂 marka takıntım var birazcık ama o kadar hızlı büyüyor ki ayakları bırakcam bu takıntıyı galiba ahaha