Beril17 benim bebeğimde emiyor fazla geleni çıkarıyorlar zaten ben eğitim araştırmada bir profa gittim onun dediği eğer emdikten sonra mamayı yemeye devam ediyorsa açtır ver doyana kadar zaten doyduğu zaman bırakır fazlasını da çıkarır dedi her bebeğin gelişimi farklı bazı bebekler 3 aylık daha az içiyor bazısı daha küçük daha fazla besleniyor tamamen bebeğinize bağlı :)