Merhabalar arkadaşlar birşey demek istiyorum bekâr iken ben 41 kiloydum evlendim iki yıllık evliyim bir kızım var doğumdan sadece bana 8 kilo kaldı şuan 49 kiloyum boyum da çok yok yani ama 155 boyundayım bı beş kilo daha almak istiyorum görenler ne kadar zayıf sin diyor hep tartıya çıkıyorum aynı kilo bilmiyorum ne azalıyor ne yükseliyor gittim dahile tahlil falan herşey temiz çıktı sizce sebebi nedir ve nasıl kilo alabilirim