tbetus1 Bence uzun kollu tüm vücudu kapatan şeyler daha zor kuruyor ve çocuk üşüyor. Sağlam bir güneş kremi, bikini ile sokuyorum çocuklar hiç yanmadı. ☺️
Haşema kullanıyorum kendim, açıkken bikini giyerdim. Bikini ile üşümüyordum ama haşema ne kadar hızlı kuruyor dense de bir süre ıslak kaliuor ve bikini gibi değil. Ordan çocuk mayosunu da kıyaslayabiliyorum.