İyi günler herkese öncelikle umarım kimse bu rahatsızlığı geçirmez bende geçirip geçirmediğimi bilmiyorum ama kaşınıyorum şöyle iki haftayı geçik ufak ufak kaşıntı var vücudumda öyle bişi batarda hemen geçer gibi ellerimde kollarımda yanma gibi değişik bişi oluyor anlık ama öyle harala gürele kaşınmıyorum kaba etlerim kaşınıyor daha çok ellerimde karıncalanma gibi bişiler olur yüzümde kaşınıyor döküntü sadece boynumda var kuzenim doktor ona gösterdim uyuz değil bu dedi birde bu hastalık geceleri uyku uyutmazmış kaşıntıdan bende öyle bir sorunda yok geçen hafta kanım için doktora gittiğimde kaşındığımı söyledim kan değerlerin çok düşük onun için olabilir ilaçları kullan dedi 5 gündür kullanıyorum değişen bişi yok bu hastalık kaç günde tam olarak belli eder kendini arkadaşlar bu arada doktora randevu aldım doktora gidicem ama kafamda kurmaktan kendimi alamıyorum eşimde psikolojik kaşınıyorsun diyo ama bence değil🤦🏼♀️