Kızlar palette 10-1 ile Igora-22 bu ikisini karıştırarak 6-7 kere boyayarak saçımı sarıya çevirmek istiyorum. Direkt açıcı kullanmak istemiyorum boyanın içinde de var zaten. Şimdi sormak istediğim şu normalde Igora turunculaşma karşıtı ama ilk seferde direkt sarı olmayacağıma göre turunculaşsada olur ama boya nasıl tutar? Sipariş verdim ama o gelene kadar beklemek istemiyorum palette boya marketten aldım yani elimde. Sonraki boyamalarda kullanacağım Igorayı. Herhangi bir işlem yok saçımda balyaj röfle falan saçım da koyu kestane gibi birşey. Igorayı bilmiyorsanız bile direkt ben bu paletteyi saçıma sürsem ne olur?