Kızlar kızım 8 ay 20 günlük, ismiyle çağırdığımız zaman az bakıyor ve göz teması var ama oda az. Bununicin doktora götürdük normal bunlar dışında bir sorun göremiyorum dedi. Bazı çocukların gelişimi geçtir dedi. Acaba başka doktora da götüreyim mi? Gel ver al yap komutlarını biliyor yapıyor dinliyor.