Arkadaşlar iki gün önce 9 aylık olduk kilomuz 11 boyumuz 76 cm
Baş çevreside 48 ama çok ağır bir bebek
Çok şükür geri geri emekliyorduk şimdi yavaş yavaş öne doğru gitmeyi öğreniyoruz gelişimide iyi eline nesneleri alır oynar çokta hoşuna gider yürüteç ile evin içinde koşarak gezer fakat oturamıyoruz daha doğrusu oturuyoruz ama hep kafamız öne doğru düşüyor bedeni öne doğru gittiği zaman kturabiliyor onun haricinde kendi başına oturamiyor desteksiz ve çok tedirgin oldum daha doktora da gidemedim 9 aya kadar yolu var demişti doktorumuz iki aydır kontrole de gidemiyorum ne yapabilirim yorumlarınız nelerdir