Birkizannesi123 Kızlar bu sehpadan almak istiyorum kullanan yorum yapabilir mi DÜŞÜYOR diyorlar doğru mu
Petitoos Birkizannesi123 üsttekinden almıştım ben salonumda fakat asla bir mobilyacıdan alınma sehpa kalitesi beklemeyin aşırı hafif bu yüzden çok çabuk sallanıyor ve ayakları burda göründüğü gibi pürüzsüz güzel değil yakından bakınca çizikler çok fazla yani kısacası ben kendi aldığımı hiç beğenmedim
NewMomm1 Birkizannesi123 alttakinin beyazı var bende üsttekini hiç sevmedim o ne kız Emine Erdoğan mısın sen
Birkizannesi123 GemlikZeytini bende gri olanı almak istiyordum fikir aldım arkadaşlardan bı kaç kişi düşüyor dedi
Birkizannesi123 Petitoos tabak falan koyunca çay koyunca ayaksız kısmı dandik düşüyor falan dedi arkadaşım sizde oldu mu
NewMomm1 Fusunf ayy espiri açıklaması hiç sevmem ama hadi söyliyyim her şeyi gold altın altın musluğu falan o yüzden😂 hiç görmedin mi kızz😒
Nacafa Birkizannesi123 alttakini trendyoldan aldım düşme falan olmadı ama tam dengede durmuyor ve ayakları paslandı özellikle en küçüğü, kaynak izi gibi lekelerle gelmişti. Ben pek memnum değilim açıkçası
Meliginannesi Birkizannesi123 usttekinin mermer desenli hali var bende aynı renk çok güzel memnunum mobilyaalrimi alırken hediye olarwk almıştım mobilyacimdan hatta orta sehpası da var büyük çok güzel memnunum hoş bir hava katıyor eve
caylavyu Birkizannesi123 gri olan var 3 senedir düşmedi ama artık bunların modası geçti bence şuan ki aklımla almazdım
Birkizannesi123 caylavyu çok maliyetli bişey almak istemiyorum salonum için birazda şık gösterişli dursun istiyorum bunlar çıkıyor hep karşıma daha detaylı bakayım
Petitoos Birkizannesi123 Aşırı hafif bir malzemesi var hiç ağırlığı olmadığı için koyduğunuz yerde bile düzgün durmuyor ya da misafir sehpasını azıcık öne itse hemen üstündekiler sallanıyor dengesi bozuluyor vazgeçiyorlar ittirmekten 😅
nescafebagimlisi Bende de altı kum saati şeklinde olanlardan var evet çok güzel modern gözüküyor ama ayakları paslanmaya başladı daha biraz önce bende eşime onu diyordum
sadeturkvatandasi Birkizannesi123 gümüşü var bende, özel yaptırmıştım hazırları nasıl bilmiyorum ama benimki ağır tek eksisi tozu ve parmak izini falan hemen gösteriyor her gün silmeniz lazım.