Merhabalar. Laktoz intoleransi sebebiyle bioagai ve relactaz verdi doktorumuz. 3 gün bioagaia kullandik. 3. Günden itibaren relactaza başladık. O günden itibaren asiri ağlıyor, gözünü açamıyor bebeğim. Bu şekilde olan var mı? Her iki damla hakkında da olumsuz yorumlar var ama hangisi etki etti anlayamadım