fyz81 efnanalyaa gazlı bı bebekse comfort bız 4.5 ay kullandık comfort cok memnundum sımdı optıproya gectık oda guzel basta pısık yaptı sandım meger demır ılacındanmıs optıyle devam edıcem kolıklıhı 2.5 aylıkken gecmıstı bıraz daha comforta devam ettım
efnanalyaa Ay bu mama konusu iyice kafamı karıştırdı gerçekten her bebekte farklı tepkiler gösteriyor mamalar inşallah iyi gelen mamaya çabuk denk geliriz