alpiimom Kızlar burda çok okuyorum eşim kendi işini yapıyor iyi kazanıyor diye yazanlarınız oluyor bizde bu dönemde çok çıkmazdayız eşimin bi mesleği yok açıkçası dükkan açmak istiyor ama bizde bilmiyoruz ne işi yapacağımız bu zamanda şu kazançlı dediğiniz işler var mı veya sizlerin eşleri ne işle meşgul
terazikadini alpiimom dükkan açmanızı önermiyorum yapacağı iş evde oluyorsa evi dükkan gibi gösterip vergisini alabilir bizde dükkan açtık 6 ay sonra kapadık 6 ay dükkan kendini döndürdü zar zor gıda işi olmasına rağmen yürümedi malesef bu devirdede çoğu esnaf kepenk indiriyor zaten
fyz81 alpiimom çıgkofte dukkanı baya kazandıryor tekelın yanına acarsanız bırde mezede olursa ıyı tutuluyor
PamukPrensesannesii alpiimom Evet ya önüne gelen dükkan açıyor. Eşinizin elinde sermaya varsa ,dükkan açmak yerine işlek bir yere ortak olsun bence.
NatashaRomanoff alpiimom bebek giyimi üzerine dükkan açın. Asla ölmeyecek sektörler sağlık, yeme içme, giyinme, ölüm. Bunlardan hangisinde nasıl bir dükkan açabilirsiniz oturup düşünün sonra girişin. Allah gönlünüzce versin 🙏🏻
Beril17 alpiimom büfe olabilir. Market şu zamanda zincir marketler varken çok zor. Ama büfe mantıklı gibi .