gullara Arkadaşlar aranızda 5. Aydan kaşık maması veren var mı? Çocuk alerjik ve alerji mamasını da almıyor. Vere bilir miyim? Deneyen var mı?
Ucansupurge gullara yulaflı,pirinç unlu ve 5tahillisini çok kullandım. 5 tahıllyi çorbaya Pirinçli ile ara öğün, muhallebi Yulaflı ile kahvaltı. Şeklinde
Burcuskovski O mamayı sevmemiş olabilir elimde alerji naması var isterseniz size gönderebilirim belki onu sever bebelac marka gullara
sdemirbebek gullara valla benim bebemin var laktozsuz mama kullan dedi sma laktozsuz kullanıyorum içti ki benim bebe iştahsız yani öneririm mutlaka
Burcuskovski Bize beğenmezse değiştiririz mamayı demişlerdi 15 ay aynı mamayı kullandık Bebelac’ın kendi mamasını kabul etmemişti.Şimdi Aptamil’e geçtik gullara