alyadefne bizde 1 aydır bu durumdayız öksürük asla geçmedi bu süreçte iki üç Dr gezdik bişey yapılmadı dinlendi akciğer temiz deyip gönderildi. Başka bir Dr ile görüştük telefon üzerinden buhar tavsiye etti nebulizatör buhar cihazı aldık o rahatlatıyor baya ama geçirmiyor. Sanırım enfeksiyon oluşuyor son zamanlarda bebeklerde kesinlikle Dr gitmeni tavsiye ederim. Biz yine gidip akciğer filmi ve kan tahlili isteyeceğiz iki gündür yüksek ateş yapıyor ilerlemeden önlemini al