Ek gıdada tadım sürecinde bebeklerinize su veriyo musunuz? Dün kızıma ilk kez 1 çay kaşığı yoğurt verdim bugün de tatlı kaşığıyla vericem ardından su vermeli miyim ne kadar miktarda vermeliyim? Sadece anne sütü alıyor henüz sütteki su yeter mi acaba sizler nasıl yapıyorsunuz?