ahmettkdrr Bebeğim bir buçuk yaşında bir gün isal olup iki gün kabız oluyor şimdi de yine isal olmuş yaşayan var mı emzirmeyi bırakalı da 2-3ay olacak yani yemek yiyor emmiyor
ahmettkdrr Momm76 yiyebileceği şeyleri yiyor mesela abur cuvura da çok alıştırdı babası etrafımdakiler felan ama genel olarak yemeklerin çoğunu yiyor
ahmettkdrr jap çocuk doktoruna götürdüm doktor tribudat şurubu yazdı geçmezse çocuk gastrolojiye götür dedi