Eymenmom1 Kızlar 3 nolu mamaya kaçıncı ayda geçtiniz 9.Ayda geçiliyormuş genelde ama hipp 3 numaralı kutuda 1 yaşından itibaren yazıyor 1 yaşınımı beklediniz sizler?