Benm kızım 11 aylık dediğiniz gibi memede uyumaya alışık ve yapışık yatıyoruz. Artık canıma tak etti gece beslenmesini kesmeye çalışıyorum. İlk gece abartısız söylüyorum hiç uyumadı. Yani ağla ağla bari yorgunluktan uyu dimi yok uyumadı. Bende 2. Gece bir bardak anason içirdim. Daha rahat uyudu 2 kez kalktı. Böyle böyle kesmeyi düşünüyorum. Sizde anason melisa, resene gibi çaylar vererek daha derin uyumasını sağlayabilirsiniz