Dnzrgc Kızlar bebegim 1 haftalık şuan çekim yaptırmayı düşünüyorum çekim yaptiranlar nereye ne kadara yaptırdınız memnun kaldiniz mi yazar mısınız
Dnzrgc Ozge_AyazEfee yenidoğan için ilk 10 gün sanırım yaptirmak gerekiyormuş benim minnoş şuan 7 günlük ama erken dogdugu için azıcık toparlansin istiyordum artik 1 bucuk 2 aylikken konsept yaptiririm
Dnzrgc Ozge_AyazEfee instagram hesabini takip eden bir arkadaşımı görünce ona sordum oda orda çektirmiş konuştu arkadaşım geç olur dedi şuan 2bucuk kilo bisi pek ememiyor cok zorlanirim öyle bir ortamda enjektörle besleyemem