Kızım 21 aylık 1 martta 22 aylık olacak ve emzirmeyi sonlandırmak istiyorum. Artık oyuncak yaptı canı istedikçe açıp emiyotr iştahı da iyi fakat beni çok yoruyor halsiz bırakıyor gece gündüz emdiği için. İki kere denedim yara bandı ve nar ekşisini. Görünce istemedi tabiiki ama kıyamayıp sildim tekrar emzirdim. Emerek de uyuduğu için çok zorlanıyorum önerilerinize ihtiyacım var. Benimçin de zor bi süreç emzirmeyi seviyorum onunla olan bağım etkilenecek diye üzülüyorum nasıl kolay atlatabilirim bu süreci