Deli çıkıcam az kaldı,oğlum 37 aylık ,geçen yıl temmuzdan beri tuvalet eğitimi vermeye çalışıyorum ,temmuz 1,5 ay uğraştım beze döndüm, yıl basından önce 2 hafta uğraştım beze döndüm, son 2 haftadır yine uğraşıyorum asla söylemiyor, her şeyi denedim,kitap ,oyuncak,odül ceza, lazimligini bile değiştirdim ama yok, bunun bı duası falan var mı ,biseyler söyleyin Allah askina