hira0023 Merhaba kizlar 2 hafta önce 3 aylık iğne yaptırdım ve 10 gündür kanamam oluyor leke gibide değil baya baya adet olmuşum gibi bu normal mi yoksa adet kesici hap falan kullanmalimiyim çünkü bu durum beni baya rahatsız etti çokta pişman oldum
cemile161_ hira0023 aynısını bende yaşadım cok pişmanım bende hap falan atmıştım fayda etmedi 3 hafta geldi sonra 1 hafta leke seklinde simide 4 aydır adetim gelmıyor lanet bı igne
NagihanKaya hira0023 merhabalar bende 2 kere vuruldum 3.yü vurulacağım önümüzdeki ay.İlk iğnemde benim de sizin gibi olmuştu 2 ay sürekli adet gibiydim 1 ay hicbirsey yoktu ama 2.den sonra düzene girdi suan kanama vs.hicbir sikayetim yok belki bir dahaki vuruldugunuzda düzene girer
NagihanKaya cemile161_ cemile hanım zaten iğne adeti kesiyor mantığı bu sekilde kanamanız gelmemesi normal zaman icerisinde düzene giriyor
humeyradmn NagihanKaya merhaba 2. Üç aylık iğne dozunuzu tam olarak 3 ay sonra mı oldunuz etkisi nzmn geçiyor acaba
NagihanKaya cemile161_ zaten önerilmiyor ama iğnenin adet kanamasını düzensizleştirdiğini hatta kestiğini prospektüsünde de yazıyor ben de oluyorum fakat zararları var tabiki
hira0023 @cemile161_ canım açıkçası adetimin gecismesi yonundeyim hemsirede zaten 2 3 ayda bir adet görürsün bilgin olsun demişti çünkü biraz da kilo aldırmasini istedim çok zayıfım çünkü ama böyle olacağını düşünmemiştim
NagihanKaya humeyradmn ben tam 3.ayımda oldum ama sanırım 2 gün önce 2 gün sonra oayı oluyormuş etkisinin ne zaman geçtiği konusunda birşey söylemem doğru olmaz iğneyi vurulmaya devam ediyorum çünkü