sekerportakali9 Kızlar sütümü arttırmak için almak istiyorum adını çok duydum. Kullananlar nasıl kullandığını ne kadar kullandığını ve ne zaman etkisini gösterdiğini yazabilir mi?
endoplazmikretikulumiste sekerportakali9 ilk başta artırdı ama aşırı kilo aldırıyor onun yerine bira mayası al eczaneden
Asyaamerve sekerportakali9 bende kullanmistim canım nasıl kullanılacağı üstünde yazıyor zaten. Tadida çok güzeldi normal çay yerine onu içiyordum. Faydasısa oluyordu bence
0808h sekerportakali9 ben çok faydasını görüyordum 1 paket kullandım bitti uzun aradan sonra tekrar humana istedim ama üretimi kalkmıştı galiba hiç bir yerde bulamadım bende steeltea ne hatırlamıyorum onj kullandım ama humana kader etkili değildi bence
yagmure17 sekerportakali9 ben muadili gibi olan e bebekteki stelltea kullandım ama bi fark göremedim bestlak damla aldım o 2-3 günde farketti
sekerportakali9 0808h evet humanayı çok fazla duydum ama üretimi kalkmış. Trendyolda var sadece ve aşırı pahalı
Deletedmom_89 sekerportakali9 ben emzirme danışmanıyla süt arttırmaya çalışırken kullandım. 1 bardak sıcak suya 1 tatlı kaşığı atıp içiyordum bence etki metki olmadı sütü arttıran şey stresi def etmek ve mümkün olduğu kadar iyi beslenip dinlenmek
sekerportakali9 Deletedmom_89 dinlenmek konusuna katılıyorum ama günde en fazla 5 saat falan uyuyabiliyorum toplamda
sekerportakali9 arasbek kullanmadım ama şunu tecrübe ettim en iyi süt arttırma yöntemi sık sık emzirmek