Momsboy Arkadaşlar oğlum 11 aylık oldu 15 gündür yürüyor fakat bir türlü ayağına uygun ayakkabı bulamıyoruz ayaklarının üstü çok tombik ve ayakkabı giyerken parmaklarını yumuyor nasıl bi çözüm buluruz bilemiyorum önerileriniz varsa bekliyorum
Merve1705 Momsboy vicco modellerine bakabilirsiniz düz taban bebeklerde çok tavsiye edilmiyor Nike Adidas tarzı.. Ayak bileğini saran esnek bir model olmalı bu arada 😊
Deletedmom115 Momsboy Nike aldım. Parmak ucu bosluk olmalı boşluk olmazsa rahat edemez. Yumuşak böyle ucu katlanabilir bir şey bakin.
Caca Momsboy anatomik olan bileği saran üstü tamamen yumuşak malzemeden üretilmiş her ayakkabıyı kullanabilirsiniz. Ayağında herhangi bir problem yoksa ortopedik ayakkabı almanıza da gerek olmuyor. Lc waikiki civil Salih bebe VS gibi mağazalarda çok uygun bulabilirsiniz
SeverusSnape Momsboy ilk adım için Vicco almayı düşünüyorum bayağı araştırdım. Yürümeyen ayakkabısı olarak adidas, nike tercih ediyorum şuan :)
Momsboy Merve1705 en son çare vicco kalıyor işin garibi bileklerde kalın çırtlarda yetişmiyor teşekkürler
Momsboy Deletedmom115 nike Adidas bir sürü model denedim ama bulamadık bi türlü patik gibi olan Adidas’lar oldu sadece inkarında tabanları çok ince
Momsboy Caca maalesef ayağı ayakkabı içine sokamıyoruz kendi numarası zaten olmuyo bilekler kalın çırtlar tutmuyo
fatima Momsboy ah aynısı aynıısı ama 15 gündür filan yürüyor ayaklarının üstünün tombikliği biraz indi.. cırt cırtlı ayakkabılar tercih edebilirsiniz nike ilk adımları olabilir
jap Momsboy ayakkabısız yürümesi daha iyi değil mi bebeğim henüz yürümüyo ama öyle bişey görmüştüm sanki
MuhammedAmine Momsboy Benin oğlumda 15-20 gündür yürümeye başladı 11 ay 19 günlük vicco kullanıyoruz Nike new balance da var dönüşümlü giyor memnunuz
Baloglum19 Momsboy yaa bişey sormak istiyorum yürüteç falan kullandınız mı yürümesine yardımcı olması için