Kbraunvr siyahtı canım,ben siyaha boyuyordum yani artık bunaldım açık renk yapmak istedim kuaföre danıştım çok uçuk fiyat söyleyince açıcimi boyami alıp ablama yaptırdım,agiss in yoğun açıcısiyla dün açtık dipleri açıldı uçlari koyu kaldı bugün de uçlarını tekrar açtım ben,sonra ablam da boyayı uyguladı çok güzel tuttu