mommier 1 saat önce rota aşısının 2.dozunu ve bexeronun 1.dozunu aldık.bebeğim 5 aylık aşıdan yarım saat sonra aşırı derecede ağlamaya başladı sakinleşmiyor karın ağrısı olabilir mi yaşayan var mı.
Pcoslubiranne mommier genelde asi sonrasi ishal olunuyor belki bagirsaklarinda hareketlenme olmUstur ondan rahatsiz oluyordur.Ağizdan oldugu icin asidan oldugunu sanmiyorum ama.tesaduf olabilir.
Bahar35 Yaa bexsoradami 5.ayda vuruluyor ikisi birdenmi ben 7 ayda ilk dozunu vurduracaktim doktorum oyle demiati ikisi bi anda olmasin die