Ksjajslalaafd Merhaba kızlar 6 aylık bebeğim var doğumdan sonra adet olmaya başladım. Ama 1 2 gün gecikmeli oluyordum bu ay 5 gün gecikti insanın aklına hamilelik geliyor düşük ihtimal de olsa böyle bi durum yaşayan varmı stres oldum iyice.
Beyninizikullanmakucretsizdir Hamilelik testi yapsanız daha iyi olmaz mı? Çünkü buradaki hiç kimse hamile olup olmadığınızı bilemez işinizi sağlama alın 🫠