esrayigitalpaslan benim bebeğim de 1 ay 3 günlükken ateşlenmişti koltuk altından ölçümde 37.2 çıkınca doktora götürdük ilk aylar ateş çok önemli, lütfen siz evde soğuk uygulama calpol vermek gibi hatalar yapmayın direkt doktora götürün. İlk aylarda ateşlenmelerde yatış veriyorlar bize öyle yapılmıştı en azından evde sürekli evham halinde olmaktansa hastanede olmak daha güvenilir