asrinhatasi Sinemeyra zaten adetliyken daha kolay takılıyor. Ama ilk gün yoğun olacağı için nasıl olur bilemedim ben 4.gün taktırmıştım.
Sinemeyra Şansa bian adet oldum şimdi geldim soracam inşAllah takar ya takarken acısı oluyomu bi zorluğu
Sinemeyra Prenses-annesi- takmaya çalıştı olmadı rahmin ve çatıların çok dar dedi hatta baya canımı acıttı zorladı uğraştı asla normal doğum yapamazsın böle dedi bayıltıp takabiliriz sadece istersen dedi bende taktırmadım