Selamlar, kızlar bu bebişim 38.günü doldurdu huyu değişti. Yani doğrduğundan beri maşallah geceleri hiç ağlamadı hala aynı. Ama bu 3 gündür gündüzleri ağlama krizleri başladı. Neredeyse hiç uyumuyor 7’den beri yarım saat zor uyutuyorum. Sabah kakasını yapıp gazını çıkarıp tekrar emzirdim başladı ıkınmalara yine. Ağlıyor sürekli emmek istiyor. Aslında acıktığından değil canı yanıyor gibi. Kucağımda uyutuyorum yine ıkınarak uyanıyor. Ay uzun oldu ama çok üzülüyorum. Var mı bir fikriniz gaz mı sorun?😓