Itsmymom 15 aylık oğlumda bağırsak enfeksiyonu var aşırı ishal kusma ateş halsizlik var ve çok kötü pişik oldu ne yaptıysam geçmiyor fikri olan var mı ishali de geçmiyor antibiyotik kullanıyoruz doktora gittik su içmesi gerekiyor dedi ama içmiyor