Kızlar son bir aydır bebeğim gece çok sık uyanıyor. Gecenin bir yarısı uyanıp bazen saatlerce uyumuyor. Ertesi günü işe gidiyorum. Mal gibi oluyorum. Doktora götürdüm vitamin eksikliği varmış. Takviye veriyorum yine aynı. Birisi bana desin ki şu gün bitiyor. İşten eve geçince daha kötü oluyorum. Dinlenemiyorum. Kızımla adam akıllı vakit geçirmiyorum bu yüzden. Çok kötüyüm. 😑