begonviller Sezeryan olalı 8.günüm kızlar ayakta işlerimi ufaktan yapıyorum da yere eğilirken biraz korkarak eğiliyorum sizler ne zaman yere eğilip kalktınız deneyimlerinizi paylaşabilir misiniz
Unicorn67 begonviller ben 15gün hiç bir iş yapmadım sadece bebeğime baktım eşim ev temizliğini falan yaptı ailem yemek öyle geçti
Cansubyzts begonviller sezeryan sabahı eve geldiğimde bende eğilip kalktm mecburen oluyor ama sonrasına dikisimin küçük bir yeri açılmış ve kanıyordu tabi çok sorun teskil etmediği için gitmedim doktora sonra kaynadı zaten bu yüzden yavaş yavaş eğilin zorlamayin kendinizi
ymom Ben bebeğim yoğun bakımdaydı diye toparlamak adına hep bir işe el atmaya çalıştım ama yavaş yavaş hareket ettim eğilip kalkmalarda