Kızlar kızım 9 aylık yürüdü örümcek kullandık 2 ay kadar neyse oturması da ayakları arkaya alıp oturuyordu biz hep düzelir dedik bende de vardı çünkü fakat geçmedi çok doktora götürdük şehir dışına bile gittik röntgen film kalça çıkıldığı akla gelebilecek herseye bakıldı eşimde sağlıkçı bu arada her kez geçer dedi güneş görsün bitamin kullan dedi ama yok gecmıyo çevreniz de bu durumu yaşayan var mı ????
Ayakkkabıyı ters gıydır dıyen oldu onu deniyorum suan