Merhaba güzel anneler oğlum 3 aylık gündüz gazını çıkartabiliyor ama gece hıc bır sekılde atmıyor mama ile beslenıyoruz mamasını yıyıp uyumak istiyor böyle böyle gazı birikiyor bır kaç gün sonra sancı ile ağlayarak uyanıyor bu gaz sıkıntısı ne zaman gececek artık çok zorlanıyorum tecrubelerınıze ihtiyacım var