MaviNil hsyn Bilemezsiniz de 😅 benim kızım 19 aylık olmaz yeni 20 numaraya geçtik. Yaşında 22 giyen de var. Bence siz ayakkabı yerine alternatif baska hediye düşünün. Ya da sorabileceksiniz sorun öyle alın
MiracAlpinveUmutunAnnesi hsyn valla benim ki 1 yasindayken 21 22 falangiyerdi botta ama spor ayakkabi alicaksaniz 22numara olabilir diye dusunuyorum buyuk de olabilir hersekilde giyiliuo spor
Deletedmom115 hsyn 10. Ayda yürüdü 22 numara aldım nike ilk adım ayakkabısı. Şuan 18 aylık hala 22 numara giyiyor. Siz ölçtünüz mü hiç?
MuhammedAmine hsyn oğlum 6 Ocak’ta 1 yaşına girecek 9 aylıkken vicco 20 numara almıştık ama artık olmuyor 21 numara aldım aynısından şu anda oluyor ayağını ölçün bebeğinizin ona göre alın bu Arada Nike kalıpları 1 numara küçük ben Nike 22 numara aldım