Ayzade1234 9 aylık oldu sürekli ağladı bu aya kadar yanında oturunca ağlamıyor ama bir mama yapmak için bile kalktığımda kıyametler kopuyor önerileriniz nedir lütfen yardım bu durumu yaşayıp aşan var mı ?