Kızlar bebeğim 19 aylık şu 1 haftadır ömrümden ömür gitti zaten huysuzdu ama ona alışmıştık şuan huysuz demek az kalır bişey istiyor veriyorum da ya yapıyorum yine ağlıyor atıyor. Uykuya geçişler aşırı zor oluyor hep bi uyumak istememe. Bana vurup bişeyleri fırlatma. Yine kendi başına 5-10 dk oynardı suan asla durmuyor hep beni çekiştiriyor. Yani bu gibi seyler. 2 yaşına daha 5 ay var erken değilmi 2 yaş şeyi için ya da başka bişey mi bilemiyorum dişi değil ama onu biliyorum