Merhaba kızlar biz 7 ay 8 günlüğüz uzun süre desteksiz oturmamiz yok ama biraz biraz oturuyoru Z sanki bir de tam emekleme demeyelimde popomuzu kaldırıyoruz ama bir şeyi almaya ilerlemek için komando gibi sürünerek gidiyoruz yavaş yavaş emekleyecegiz sanırım sizlerde durum nedir uykularımız berbat bir hal aldı ama