Elfkaraks Benim bebeğimde malesef sütüm olmasına rağmen kaliteli kilo almazdı bebekken. 1,5 yaşında şuan ama 2 gr aldırabilmek için inanın akla karayı seçiyorum. Benim oğlandan 10 ay küçük bebekler var. Eşimin akrabalarının bebekleri. Benim oğlanın 3 katı duruyorlar. Görseniz benim oğlan yanlarında çiroz sanki. Yüzü kaşık kadar. İster istemez kıyaslamalara giriyorum. Ben mi iyi bakamıyorum acaba oluyorum. Tabi ki kilolu bebekler annenin iyi bakması, başarı olamaz. Bunu kabullendim ama zaman zaman o tongaya düşüyorum yalan yok. Kilolu bebeklerinde ona göre sıkıntıları var. Mesela benim oğlan 10.ayında yürüdü. Kilolu olan bebekler şuan 10 aylık ve daha emeklemiyor bile kilodan dolayı. Ağırlar mesela anneleri taşırken çok zorlanıyor vs.. Kabullenmek anne İçin zor ama bana sorarsanız kilolu olmasından ziyade sağlıklı olmaları daha önemli. Birde yedi yemedi olayına da takılmak sanırım yersiz. İnanın yıpranan biz oluyoruz. Kimseye bişey olduğu yok. Eşim o kadar rahat bırak yemesin canı isteyince yer diyor ki. Fakat oğlana kalsa 7/24 yemeyecek onu n yapıcaz? Herkes gayet keyifle yaşıyor bu hayatı. Endişe eden, sıkıntı yaşayan bir biz analarız ama inanın yanlış yoldayız. Eğer kan tahlillerinde sorun yoksa, kansızlığı yoksa demek ki yapısı kilo almayan bir yapıda. Zamanla yemek yemeyi de sever. Daha çok küçük. Allah size bağışlasın inşaallah. Sevgiler🌺